KLORAK Kızlar sıkıldım hayvanat bahçesi kurup onları besleme oyunundan 🥲 ne oyunlar yaratıyorsunuz anlatın bende yapayım
Leno KLORAK marketcilik, balık tutmaca, ince tülbent takip hayalet oynamaca, oyuncak saklayıp bulmaca, balonu havaya atıp düşürmeden oynamaca,avizeye iple balon asıp zıplayarak balona vurmaca,bizim bu aralar en çok oynadığımız oyunlar.
PoppyDaNeer KLORAK Yatarak oynadığımız oyun şuydu o yaşlarda ben renk söylüyordum oda evde o renk birşey bulmaya çalışıyodu hem öğreniyor hem koşuyor ben yatıyorum🤣
hellobeybi KLORAK evin çeşitli yerlerine oyuncak bebekleri yerleştiriyorum ve kitapları bir arabanın arkasına koyup posta dağıtmaya çıkıyoruz ayhsjdjd kızımın bu ara favori oyunu. kapılara tık tık tık yapıp “POSTACIII” diye bağırıyor djdjjdj
ygmrln KLORAK biz mutfakçılık oynuyoruz o mama yapıuor ben yatıyorum bana besliyor 😂 meyvelerimiz ocağımız falan var 😂 legolar var ahşap puzzler var onlarla takılıyoruz işte 😂😂😂
KLORAK Leno depodan market setini çıkartabilirim mantıklı 🙏🏻 öyle balon carı oyunlarımı koşmalı hoplamaları hep oynuyoruz ben oturarak oyun kurmak istiyorum artık çok yoruldum koşturmaktan 🥲
KLORAK PoppyDaNeer mantıklı bak oyuncaklar arasından renk bulabilir 😂 de topu topu 7-8 renk biliyor 😂 belim koptu yerde oturmaktan