Gamzelikiz_34 Seni o kadar çok seviyorum ki,koşulsuz şartsız yanımdasın.
Kendin aç kalıp bizi hiç bir zaman aç açıkta bırakmadın.. Bana çok güzel bir eş iki kızıma da çok güzel baba oldun. Bu dünyaya kaç kere gelirsem, geldikçe seni bulmak isterdim, çocukluğum… Çocuk yanım canım eşim. O kadar zorluklarla el ele verdik ki, eline tuttuguma hiç pişman olmadım, sana kaçarak geldim yine olsa yine aynı şekilde gelirdim, koşa koşa düşünmeden gelecek kaygısı kurmadan, iyi ki evlendim ! İyi ki evimsin. Sen varsan halledilmeyecek bir şey yok seni çok seviyorum kocam 🤍🫶🏻🧿