Kızlar bebeğim 10 ay 10 günlük ek gıda başladığımdan beri çok iştahlı bir bebek değildi ama çorba felan yerdi nerdeyse 20 gündür hiçbirşey kabul etmiyor kaşıkla çorba içmiyor birkere babası pipetle içürmeyi denedi öyle veriyorum ama onuda çok içmiyor ne yapacagımı şaşırdım durumu yaşıyan varmı önerilere açığım 🥲