2 gündür kızımda tik başladı. Gözlerini kırpıyor ve aynı anda ağzını açıyor. Çok sık yapıyor bunu. Şakadan eşim ağlama takliti yaptı o an çok yaptı mesela sonra ben de denedim yine oldu ağlama taklidi yapınca. Tetikliyor mu anlamadık. Yarına hem nöroloji hem göz doktoruna randevu aldım. Eşimle moralimiz aşırı bozuldu. Stresten kendimi kötü hissediyorum. Acaba ne sebep olmuş olabilir, nerden çıktı bu tik. Geçici midir nedir ne değildir hay Allah ya 😣😣😣😣😣😣