Feyekum bence öğretmeni ne derse onu yapın ekstra bir çabaya çok fazla gerek yok
Öğretmen sizden hangi konularda destek beklediğini zaten söyler
Ve her çocuk kendi hızında ilerler bunu unutmamak gerekir
Başka çocuklar okumaya geçti benimki niye okumuyor gibi bir rehavete kapılmayın ilerleyen zamanlarda
Biraz da heveslendirin bence
Benim çocuğum artık her yazıyı okuyabilecek, markette dışarıda falan kendisi okuyup bize söyleyecek gibi cümleler söyleyin ki merak etsin okumayı
Sizde yanında kitap okuyun bol bol 😊