tokattanbirii sizin gibi 3 yıl önce bende kararsız kalıp ve satıcının dyson’u kötülemesi sonucu philips dik süpürge almıştım.memnunmuydum evet güzel çekiyor, tutma yeri çok ağır bi zaman sonra bilek ağrısı oluyor. 3 yılın sonunda bataryası bitti ve yenisi 5 bine yakındı.bende dyson 15 aldım 6 aydır çok memnunum.yani sorunuzun cevabı dyson.satıcının kötülemesinin sebebide Philips’ten prim kazanıyor olması