Kızlar oğlum 10 aylık oldu ama hala ek gıda yemiyor 6. Ayda başlamıştım tadımlara zamanla yer diye diye 10. Aya geldik ama hala yemiyor önceden yoğurt ve balkabağı çorbasını bi iki kaşıkta olsa yiyordu şimdi onlarıda yemiyor zorlayınca ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım anne sütü ve mama ile besleniyor böyle olanlar var mı hiç bi zaman yemeyecek diye korkuyorum 😢😢😢