Duygudikicidkc ben 8 sene sonra cesaret ettım😁😃😄🥳 ah vah onca sene sonra dedıler ama hayır. Benım bırakın maddiyatı tek basına cocuk büyüten babanın sadece ne kadar para lazımdan öteye gitmedıgı bır ortamda manevî olarak kendımı hazır hissetmem onca yılımı aldı sımdı oğlum 12 yasını doldurdu kızım 4.5 yasında olucak ikisini de esımde dahil sıfır destekle büyüttüm ki bunca yaşa rağmen tuvalete gidemediğim tuvalette bile yalnız kalamadığım için ağladığım zamanlarım oldu. Çünkü kızım neredeyse bana bağımlılığından nefes alamıyordum.şimdi elhamdülillah artık ara ara kızımdan dolayı oğlum sınır krizlerine girse de çünkü asla abısını rahat bırakmıyor şükürler olsun bugünümüze. Asla daha az yaş farkını kaldıramazdım ben