forumgurmesi Twitter’da bu gönderiyi gördüm, çok yaratıcı cevaplar gelmiş. Siz nasıl değerlendiriridiniz? Chatgpt ye atıp hayalinizi görselleştirerekte cevap verebilirsiniz.😅 Birisi arada çıkıp evdekilere konser verirdim yazmış.😅
balkizlar forumgurmesi kendime kitap köşesi yapardım çok güzel 🤗 bir berjer koyardım yanına da kahve oh mis
amazontuba forumgurmesi ay direkt aklıma şey geldi 🙈 bebeğim e ağaç ev yaptırırdım arada orda çay kahve partisi verirdim kızımlar 😂 ağaç. Ev derken çizgi filmlerde olur ya ağaç dalında ahşap minik bir ev öyle tatlış bişey
Dedektifgadget forumgurmesi namaz kılmak için bir yer gibi duruyor .namaz kıldıktan sonra oraya oturup kuran okuyup veya teşbih çekerdim.
Dedektifgadget forumgurmesi heh onu demek istedim yani öyle bir yer gibi geldi bana kendi köşem olurdu 😅çocuklar izin verirse tabiki
Leylaa_ forumgurmesi rahat sallama koltuk koyup kahve alıp alıp basımı gideceğim bi yer olurdu sessizlik ve dışarıyı izlerdim 😂
[silindi] forumgurmesi ilk kaydırak oyun alanı falan diyince ilkini yaptı tadilat yapmış kendince sonra merdiveni ve yüksek alanı koru dedim ikinciyi yaptı eh işte ama mantığı anladınız siz 😅 bakalım ikinci tasarımım olacak mı