Kızlar 25 aylık oğlum. Blw yapmadım,çünkü önce denedim ama yemesi gerekenden az yiyor mıncıklıyor diye kendim yedirmeye başladım. Sonra dönem dönem kendi yesin diye verdim, yine o kadar az yedi ki. Ben yedirince dolu dolu ve hatta taştan yumuşak her şeyi yiyor. Hala arada kendi yesin diyorum. Hatta tam acıkınca sunuyorum yemekleri ama yok kendi yemiyor. Bir iki aydır bazı yiyeceklerde biraz önünden kendi, biraz ben yedirdiğim anlar oluyor ama 4 öğün için sadece kendisine bıraksam benim yedireceğimin 4de 1ini anca yiyor ve bunu da istemiyorum. Kilosu hep çok güzel gitti çünkü. Ne yapayım yedirmeye devam edeyim mi. Bir de mesela tavuk et bunları tek başına yiyip çiğnemiyor mesela. İlla yoğurt ile vermemi istiyor. Çiğnemiyor öğürüyor. Bir çok şeyi de çiğnemeden yutuyor. Kakasından da bütün bütün çıkıyor. Karşısında biz çiğniyoruz gösteriyoruz ama yok yaaa