Kızlar nasıl kesicegimi bilmiyorum bu konuda yardım ve önerilerinizi bekliyorum çişi henüz ögretemedim kakayı biliyor kakası gelince kaka geldi diyor bazen lazimligina altında bez varken oturuyor bezi çıkartıp oturttugumda çok korkup ağlıyor oturmak asla istemiyor ama bezliyken kendi oturup yapıyor bir öneri bir akıl ihtiyacım var nasıl yapabilirim evimde banyo ve tuvalet ayrı oturaklı değil tuvaletimiz alaturka tuvalet bir defa denedim altını çıkartıp ama tuvalete girince korktu banyoya çişini yapıyor yıkanırken çişi gelince eğilip acaba banyoda mi alistirmaliyim aklım çok karışık nerden başlamam lazım önce çişi oğretmem lazım çişi geldiğinde bana söylemesi lazım ama altından bezi alıyım mi napiyim alıştırma kilodu var onu mu takmaliyim şuan hiç bilmiyor çişi napmaliyim kızlar 🤔 nerden basliyim