Sizin durum nasıl gerçekten sadece benimki mi böyle merak ediyorum.
28 aylık kızımla az önce babası filan markete gidelim dedik yemin ederim eve gelene kadar beynim uyuştu😔 bebek arabasına binmek istemiyor,asla elimizi tutmak istemiyor,laf dinlemiyor hep inat. Gel diyoruz gelmiyor ancak biz biraz ilerlersek o şekilde arkamızdan geliyor. Markete bile gitmek aşırı zor yani evden çıkmak istemiyorum bu yüzden. Arkadaşım diyorki oturmaya gelmiyosun bana eee ben kızımla markete zor gidiyorum iki vesait yola nasıl gidicem🤦♀️