Merhaba hanımlar bebeğim 8 gün sonra 4 aylık oluyor. Hala gece sık sık uyanıyor ne yapacağımı şaşırdım. 8-8.30-9.00 arası uykuya geçmiş oluyor tabi ben 7.30 dedi mi banyo falan yaptırıyorum yatış sürecine geçiriyorum onu. Meme de yatarak gece uykusuna geçiyor ama uzun sürüyor gazını çıkartmıyor bölünüyor vs. Uyuduğu zamanda sürekli uyanıyor. 1-3-4-5 -6 saatleri ve 6.30 tamamen uyanış genellikle. Nasıl oluyor da bebekler uzun uzun soluksuz uyuyor çok yıprandım. Sab simplex damla kullanıyorum gaz için karnına masaj yapıyorum bacaklarını hareketlendiriyorum. Karnı da tok oluyor. Ama her uyandığında illa o memeyi istiyor çok yıprandım imdat ya