Deletedmom131 Kullanan var mi kızlar? Travel bebek arabamız çalındı malesef, bir tane bastonumuz var ama sırtı yatmıyor. Biraz araştırdım bu fena değil sanki ama bir kaç yorumda ön tekerlekler de sıkıntı yasayan olmus. Kullanan varsa beni aydinlatabilir mi 😊
Seerdaay Deletedmom131 ben kullanıyorum lite way 3, doğduğu günden beri😊 bizde tek sıkıntı oğlum 5 aylık hala bebek arabasını sevmiyor 🤷🏻♀️
Sumert Deletedmom131 bende kullanıyorum hafif kullanımı kolay tam yatıyo tek problem tentesi tamamen kapanmıyo
Nebicimanne Deletedmom131 dogumdan beri kullaniyorum 14 aydir hicbir skintisini gormedim cok pratik surusu kolay hafif 3 kademe yatisiyla tam yatak gibi oluyor kis icin polar kilifi var cok sicak tutuyor
Ofiser Deletedmom131 mrb ben lit vay 2 kullanıyorum doğduğundan beri hiçbir yerinde problemi yok gayet güzle bi araba tavsiye ederim. Lit vayin ilkinde problem var sanırım 2-3 modelleri güzel 👍🏾
Deletedmom131 Seerdaay Benim oğlum da sevmezdi zamanla alışır insallah 😊 Bir sıkıntı yaşadınız mı? Ne kadara almıştınız siz
Seerdaay Deletedmom131 ben indirimle almıştım 950 lira gibi bir şeye geldi bize.Ben memnunum herhangi bir sıkıntı yaşamadım.Bir tek tentesine pencere yapsalar iyi olurmuş onu da belki sonrakilere yaparlar😀
Kvldn Deletedmom131 2 poşet asınca arkaya düşüyormuş yani noo Sen beni dinle ohlala al çantamdan bile daha hafif bebegi kucagıma alıyorum diğer elimde araba diyorum ki millet görse dicek ki kızda ne güç var 😅😅
Deletedmom131 Kvldn Aslında ona da bakıyorum bizim 3. Araba olduğu icin uygun birşey almak istiyorum varımızı yoğumuzu bebek arabasına verdik 😂😂 ama ohlala ile ilgili bir kaç şikayet okudum sanırım tekerleklerin de sorun oluyormuş siz ne kadardır kullaniyorsunuz
Pelinsel Deletedmom131 lıte way 3 modeli var 6 aydır kullanıyorum travel sistem cok ağır geliyordu ama chıcco dan cok memnunum hic tekerleklerinde problem yaşamadım herkese öneririm iyiki aldım dediğim bir araba
Kvldn Deletedmom131 2 yıl olmadı henüz evet aslında ben 2 cocuk koyuyorum doğru vazgeçtim ohlalanın tekerleklerinde sorun oluyo
Smrenes Plus kullanıyorum doğduğundan beri pusetli kullandım en başta 6 aydan sonra normale geçtim kesinlikle tekerlekle alakalı sorun olmadı ki gerçekten çok iyi dönen tekerlekleri var genel olarak memnunum ama tentesi biraz kısa yazın güneş sıkıntı oluyor birde tabiki arkasına ağır bişey koyduğunda ki içinde bebek yoksa düşüyor zaten 7 kilo normal düşmesi..
Deletedmom131 Smrenes Aslında tentesinin küçük olmasını istemiyorum. Bir tane bastonum var sırtı yatmadığı icin ikincisini alicam yazın cok geziyoruz uyuduğu zaman rahat etsin istiyorum. Tente uzun olsaymış süper olurmus