Kızlar bebeğim 6 buçuk aylık ek gıdaya 5 buçuk aylığı geçiyordu başladığımızda o zamanlar gayet güzel yiyordu ama şimdi kaşık görünce açmıyor ağzını bi türlü yediremiyorum meyve süzgecinde yediği zaman çok güzel yiyor hatta bitince tekrar istiyor ama kaşıkla asla yemek istemiyor nasıl aşabiliriz bu sorunu su içmesi de mesele zaten kaşıkla içiyordu ne alıştırma bardağını ne biberonu kabul etmedi🤦🏻♀️