şimdi şişlik durumunu bilemiyorum ama anlatıyorum çok ileri antibiyotik kullanmalık değilse. yara bandı benzeri bir bant ile parmağın kenarına yapıştırıp sonuna kadar çekin eti, eti tırnaktan ayırıp bir sürw öyle kalması lazım. acınız hafifler doğru yaprsanız. çekmelik kadar olmadı ama irinlenecek kadar kötüydü benim ayağım, soğanı 5 dk kaynatıp soğanın yapraklarını ayağınıza sarıp akşamdan yatın. yara bandı ile ayırma işlemini uzun süre yapıp etin ayrılmasını sağlamanız lazım. sonra uzayacak ve dümdüZ kesmeniz lazımx ayrılan bir tırnaksa tırnağın altına pamuk koydukları da oluyor ama ven yapmadım. geçmiş olsun