Kızlar geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu var. O tek kullanımlık şaseler sadece 2-3 gün fayda etti. Dr antibiyotik yazdı bu sefer. Emzirirken kullan sıkıntı olmaz dedi ama yan etkileri bebeğe de geçiyormuş. Korkuyorum açıkçası bebeğim iki aylık zaten aşırı huzursuz bu aralar. İlaç da tuzu biberi olmasın.
Bu ilacı kullanan oldu mu emzirrken. Ne gibi etkiler yaşadınız?