rukenlina Her çocuğu bir tutmayın. Kızım 30 ayına girecek daha yeni 2liden 3 lü cümleye gecti 2 yaşına kadar ikili kelimesi nerdeyse yok gibiydi. Daha 17 aylık bebekten konuşma beklemeyin her bebek farklı olur. Gelişimini takip edin iyiyse sorun etmeyin. Doktorunuz zaten bir sorun olsa size söyler, bazen bu kadar zorlamamak beklentiye girmemek gerek. Akışına bırakmak bebeklerimiz için bazen daha iyi , ikili olmasa da tekli kelimesi bile bir şeydir