Ne 4 ay atağı ne 1 yaş sendromu nede 2 yaş sendromu bunlar 3 yaş sendromun yanında çok çok hafif kalır. 23 Ağustos da 3 yaşına girecek bir oğlum var artık dayanılmayacak noktadayız her şeyi bırak ben yapayım diyor evi bile ben süpüreyim diyor. Çamaşır makinesini ben çalıştırayım diyor akşama kadar milyonlarca kez üst değiştirir evin 2 tane anahtarını kayıp etti. Hayır olmaz annem dediğim zaman kendini yere atıyor avazımın çıktığı kadar bağırıyor kemirmedij hiçbir şey koymadı akşama kadar ağlıyor olmaz yapma demiyorum artık yine ağlıyor. 4 yaşında birde ablası var bazen beraber ağlıyorlar. Şimdi 41 derece sıcakta parka gidelim diyor yeterki ağlamasın diye çıktık yok yıcak diye ağlıyor. Büyüyünce düzenliyor iyice sarpa sarıyor hiç umut etmeyin sadece uykusu düzeldi.