nur3433 evet bende burda bir hanımefendiden bebek arabası aldım. Gardrops üzerinden denedik dediğiniz gibi olmadı hem ücret fazla geldi yanlış hatırlamıyorsam sonrasında ücreti kabul ettiğimiz halde kg fazla diye yine olmadı daha sonra normal kargo ile yapmayı düşündük onlar da yine 2000 üzeri gibi bir fiyat verdi. Son çare olarak otobüse koyup gönderdiler ankaradan trabzona ücret 1000 ₺ tuttu onu da ortak ödedik sağolsunlar karşılıklı güven ile bu işi hallettik bayağı uğraştırıcı oldu ama değdi 🙃