Kızlar İnegöl’de yaşıyorum 2 yaş bebeğime bakıcı arıyorum biri ile görüşeceğim geçen sene 8-13.00 arası 4 gün için 12 vermiştik kiram 20 bin benim maaşın yarısı gitmişti bu sene de eski bakıcımızın tanıdığı mesaj attı görüşücez 12 binden devam eder mi acaba kahvaltısını ben hazırlıyorum o sadece yediriyor oyun oynuyor altını alıyor