Pembepremses24 Gamzelikiz_34 Değişiyor o benim keyfimi yaparsa bende onun keyfine yaparım sözüne uyarım falan filan 😂
forumgurmesi Eşim gerçekten akıllı,pratik zekalı,çözümcü,zeki bir adamdır. Gerektiği yerde önerilerini dinlerim de yaparım da, ama gereksiz bir şeyse sırf o öyle dediği için yapmam sonuna kadar sorgularım kendi fikrimi de dayatırım:)
mihramomm1 Gamzelikiz_34 Hem evet hem hayır 🙈Onu bir güzel manipüle ediyorum alttan alta o onun dediğini yaptığımızı sanıyor ama aslında benim dediğim oluyor sadece onun fikriymiş gibi gözüküyor 😂
Kitsu Ben dinlerim esimi ya genelde de haklı cikar. Yeter her şeye karar ver ver nereye kadar biraz da sorumluluk almadan dümdüz yaşayalım
Pamukhanim_ Gamzelikiz_34 çoğunluk o benim her dediğimi yapar genelde o bana yapalım demez hep ben bişeyler derim
Meri-Mel Gamzelikiz_34 Böyle bir cümle ilk kez duydum kız 😁😁😁 Eşim hep kendi fikirlerinin olduğunu sanıyor 😁😜