Kızlar kızım 11 aylık. Öğle ya da akşam öğünlerinde aman aman sıkıntı yaşamıyorum aşırı iştahlı bir bebek değil ama çok zorluk da çıkarmıyor emiyor aynı zamanda. Ama kahvaltıları bir türlü sevdiremiyorum. Farklı şeyler de yapmaya çalışıyorum ama bi iki alıyor sonra bırakıyor. Var mı böyle bebeği olan neler yapabilirim? İşe başlamayı düşünüyorum eylülde 2ye kadar çalışacağım o arada kahvaltı öğünü önemli benim için ne yaparız bilmiyorum