Kızım 2 Yaş 3 Aylık sadece Anne baba dede abla ve bebe diyor başka kelimesi yok bizim konuştuğumuzu anlıyor ama tepki vermiyor yada kendisi cevap veremiyor örnek veriyorum bişey istediği zaman istiyor musun diye sorduğum da sadece eliyle işaret edip kafasını sallıyor normal midir böyle olması yoksa gelişimsel pediatriye götürmeli miyim?