Kizimin1 yas kontrolüne götüreceğim, sizce şehir hastanesi mi yoksa meram tip mi ? Birde hangi doktorları önerirsiniz? 3 farklı doktora götürdüm maalesef ki 3nüde farklı sebeplerden pek sevemedim kötü değiller tabi ki ama kızıma karşı beklediğim ilgiyi ve yaklaşımı bulamadım . Meram tıpa hiç goturmedjm orasını bilmiyorum.