momsalparslan Cuma günü 6.ay aşısını vurduk dün ateşi çıktı 38.6 gördük ve aşı yeri şişmiş ve kızarıklık var doktor enfeksiyon kapmış olabilir dedi aranızda bu durumu yaşayan var mı