hepymomm Kızlar benim bebeğim 9 aylık daha yeni yatakta yüz üstü dönmeye başladı tabi dönüyor ama eski haline gelemiyor öyle kalıyor ama yere koyuyorum matın üstüne koyduğum gibi kalıyor emekleme zaten yok kendi başına oturunca bile bi süre sonra atıyor yere düşüyor bu arada 13 kilo biraz şişko bi bebek doktor kilosundan dolayı diyip duruyor bana inandırıcı gelmedi
ilay-mom hepymomm neden inandırıcı gelmedi kilosu fazla zaten. Normalde 4ncü ayından sonra bebeklerin dönmesi beklenir dönmese de normal karşılanır muayene edilince
Elfgrn hepymomm Başka bir doktora gösterin bence tamam kilosu biraz fazla ama emeklemese dahi şimdiye tam dönmesi gerekiyor diye biliyorum. Bazı bebeler emeklemeden yürüyor o normal olabilir de diğeri normal değil
durubalci hepymomm benim bebeğim de 7 ay 6 günlük aynı şekilde dönmüyor bazen tek yöne dönüyor . Bazen yüzüstü yatınca ağlıyor . Doktor mizacından kaynaklı dedi. Sesli de gülmüyor
hepymomm Elfgrn Sağa ya da sola atmaya çalışıyor kendini biraz zorlarsa yüz üstü gelebiliyor kolunu da çıkartıyor altından ama sonrası yok öyle kalıyor tekrar sırt üstüne gelemiyor
ilay-mom hepymomm sizin dediğiniz gibi olan bebekler hiç oturmadan ayaklanan bebekler siz dönmüyor demişsiniz bence baska doktora götürün her ihtimale karşı
Elfgrn hepymomm Her ihtimal başka doktor görüşü alın derim. Ilk Doktor’un dediği gibi normalse zaten başka doktor görüşu içinizi rahatlatacaktir
pimpiriklianne43 ilay-mom öyle hiç oturmadanayakkanan varmi ya oğlum 8 qy 14 günlük desteksiz oturmuyor kendini arkaya itiyor ayağa dikilmeye çalışıyor ellerinden tutuyorum sırt üstü yatarken oturur pozisyona getiriyorum hemen dikilmeye çalışıyor nasıl oturtucam bilmiyorum
cLearQueen hepymomm doktor inandirıcı gelmedi benim dedigim inandirici gelir mi bilmem ama 😁 baska.doktora gotur
organikirmik hepymomm dönüyor mü dönmüyor mu anlamadım dönüyor demişsiniz ama, dönüyorsa sorun yok bizimki de geri dönemiyor henüz. Alıştırmalar var YouTubeda videosu var geri dönmek için, onları yaptırın bol bol yüz üstü koyun, çabalamaya başladı bizimki
organikirmik momas anladımm bizimki de sırt üstünden geri dönemiyor ama doktor önemsemedi, 8 ay. Tercih muhtemelen diyor
hepymomm Bunlar ne biçim tavır ve konuşmalar ya milleti aşağılamaya yer arıyosunuz gerçekten kadın kadının düşmanıdır resmen
Teletabianteni hepymomm maşallah ama 13 kilo 9 aylik bir bebek için çok fazla degil mi neyle besliyorsuniz? Dikkat edin bence fzzla kilo iyi degil. Bu ayda beklenen 8-8.5