mity hiç birini yapmadım, bana da gereksiz geldi. İsteyen, seven ve uğraşana saygım var ama benim fikrim değişmedi. Ben de anı biriktiriyorum, fotoğraflarını da çıkartıyorum, ileri de dönüp bakması için. Sanmıyorum neden beni süslemediniz, bana büyük doğum günleri yapmadınız ya da niye fotoğraf çekimine gitmediniz diye üzüleceğini. Biz ona sevgi dolu, huzurlu bir aile vermeye çalışıyoruz, esas önemli olan da bu diye düşünüyorum.