Biz 9.5 aylık olduk. 8. aydan beri aynı 🤦♀️ artık geçici olduğundan şüpheliyim. 8. Aya kadar sallanmadan uyuyan bebek 1.5 aydır asla öyle uyumak istemiyor. Emerek uyumak istiyor öyle de uyuyamazsa mecbur sallıyorum. Geceleri de çok sık uyanmaya başladı. Çok yorucu bir süreç. İnşaAllah geçicidir 🤲😢