Happycat Merhaba kızlar. Dün post açmıştım. Benim bile zor gördüğüm fotoğrafta çıkmayan hayalet çizgi vardı. Bugün daha net görebildim. Hemen kan vermeli miyim bekleyeyim mi?
Happycat yavruaslanlar aslında çıkar varsa bence de. Kararsız olduğum yer nasıl olsa beklemem gerekecek biraz daha mı beklesem diyorum.
yavruaslanlar Happycat hayır bekleme idrarda cıkan kanda hayli hayli cıkar yaklasık kac haftalık oldugunuda öğrenirsin
Happycat Peki kan da pozitif olursa hemen doktora gideyim mi? İlk çocuğunda hemen gitmiştik sonra birkaç hafta üst üste gitmek zorunda kaldık kese için vs. Ben de sabırsızım aslında 😅
Niyesordunbucevabi Happycat ben 3.çocuğuma 7 haftalıkken gittim doktor tam zamanında gelmişsin dedi keseyle kalp atışıyla filan uğraşmadan direk hepsini duydu gördü 🤣
subrk Happycat Biraz beklersen daha iyi olur.Cok erken öğrenmenin pek bir faydası yok.Dedigin gibi doktorada bir kaç kere gitmek gerekiyor.Bence boşa stres
Birminikaslan Happycat adı üstünde acil ya hani almazlar canim poliklinige ya da aile hekimliğine gidip vereceksin beta baktırmak acil bir şey değil
ebruyalcin04 Başka sebep söylersen alıyorlar direk söylersen belki bakmazlar öyle bende acilde kan vermiştim midem ağrıyor bulantım var demiştim gebelik süphen var mı demişti bilmiyorum deyince bakmışlardı sende bişeyler uydur bakarlar 😃
Happycat ebruyalcin04 Ya aslında beklerim sorun değil de çalışıyorum şu an yarın da pek gitme ihtimalim yok.