Gzdzeynep Mrvalpr iki çocuğum var ikinci çocuğuma hamile kalmadan önce başkasının yanında çalışmayı bıraktım kendi dijital baskı işyerimizde çalışıyorum. Büyüğü yanımda getirip götürüyorum küçüğü ananeye bırakıyorum.
beybitolat Mrvalpr çalışmıyorum 1 tane oğlum var. Çalışsamda 1 olurdu heralde ya hahshshs allah isteyene versin de çalışınca çok daha zordur eminim🫠
kuzeyyy07 Mrvalpr yok özel sektör. İki çocukla hiç çalışmadım daha. Oğlum 10 aylık olacak ekim de. Annem bakacak. Bakalım nasıl gidecek. Bende merak ediyorum
Caglamm Mrvalpr 4 yaşına girecek bir kısım ve 10 agloubşr oğlum var çok şükür. 1 hafta sonra işe başlıyorum mecburen.☹️