Birinci kutum bitti. Kutunun ortalarında adet oldum bugün 13. Günüm kanamam hala devam ediyor ve leke şeklinde falan değil bildiğin adet gibi. Karnım da ağrıyor çok rahatsız oldum. Acaba bu ilaç bana yaramayacak mı yoksa 2 ay daha dayanıp vücudum alışacak mı bekleyeyim mi diye düşünüyorum. Daha önce buna benzer şeyler yaşayan var mı?