beybitolat Bakmayın başlığa öyle yazdığıma şu rezilliğe bi bakın😔 varsa güzel tarif ölçü atın tepeme🫠tarifim şuydu neyde yanlış yaptım; Yarım muz,biraz tam buğday unu, bir pıncık karbonat, 1 kaşık yoğurt, 1 yumurta
3kedili2bebekli beybitolat günaydınlar en sevdiğim pankek tarifini yapmışsınız 😍 biraz değil 5-6 kaşık tam buğday unu ve kısık ateşte pişme olursa bir dahakine sorun yaşamazsınız içindeki o çiğ değil muz merak etmeyin☺️
ebru3457 beybitolat bugün aynı tarihi yaptım birebir ama benim o kadar kötü olmadı pankek tavası olmamasına rağmen normal oldu normal tava olduğu için yapışıyor biraz benimde sorunum o
alpmomssss beybitolat hafif zeytinyağıyla tavayı ısıtıp öyle şekil verin . Tefal tavam var onda yapıyorum gayet güzel oluyor.
[silindi] beybitolat aa ben bir muzla 1 yumurtayı bıztlatıyorum içine 2 kaşık un koyup çırpıyorum bitti gitti hep yaparım aksiyon aramaya gerek yok bebe pankeki bu 😂
beybitolat 3kedili2bebekli günaydııınnn.yaaaa ben ununu az sandım😔😔 teşekkür ederimm yarında o şekilde deneyeceğim 😍
papatyam-34 ebru3457 aslında pankek tavasına gerek yok bende var ama hiç kullanmıyorum yuvarlakları bana küçük geliyor çevirirken zor oluyor 😂 Herhangi bir yapışmayan tavada oluyor ben elime geçen her tavada yapıyorum krep tavasında da denedim gayet güzel oluyor hiç yapışmıyor
Yagzalp24 Malzemeler Muz (büyükse yarım, küçükse bir tane) 1 tane yumurta 1 tane 1 tatlı kaşığı yoğurt 1 çay kaşığı tarçın 1 yemek kaşığı tam buğday unu 1 çay kaşığı ucu karbonat Hazırlanışı Yumurta ve yoğurdu kaseye alıyoruz ve karıştırıyoruz. Tarçın ve un ve karbonatı ekliyoruz. Muzları çok ezmeden elimizle parçalıyoruz bu şekilde daha güzel oluyor. Uygun tava da arkalı önlü güzelce pişiriyoruz. Ben nefis yemek tariflerinden bu tarifi yapıyorum çok güzel oluyor çoğaltıp kendimizede yapıyorum çok sevdik🌸
suhedaaaaa beybitolat Muz kıvamını böyle yapabilir bi de tavada yap kullanıyorsanız kullanmayın harcın içine dökün zeytinyağı Ben içine biraz kuruyemiş rendeliyorum, lor peyniri falan koyuyorum muz kullanmıuyorum
beybitolat Gokturkmom aşkım 6 ay 27 günlük. İlk defa denedim bende blw yapsın diye zavallı çocuğa veremedim bile 😂 ama bikaç parça elimle böldüm o şekilde azıcık yedi. Azıcık dediğimde bi tanenin çeyreğidir belki😂😂
Gokturkmom beybitolat Ayy bana hala erkenmiş gibi geliyor nedense cesaret edemiyorum bende deneyeyim tam buğday unundan alayım da
aslanim06 beybitolat benim de ilk denemem böyle olmuştu ( hala tam tutturabildiğim söylenemez 😅 ) çocuğum yazık mutfakta sadece kokusunu duydu ortada bir şey yok 🤣 ben de kenarlarından vermiştim garibime 😅