Bebeğim katı ne versem çiğneyip tükürüyor çorba vs içiyor ve hep emmek istiyor şuan 10 aylık aslında benim uüzümden çünkü hep korktum boğulur vs diye katı gıdaya çok grç basladım çekşndim eline vermeye ama şuan bir sey yemiyor diye çok üzülüyorum bunu nasıl aşabiliriz ne yapabiliriz