yagizatlas boşanmayı düşünüyorum eşimden kaynaklı kahve bağımlılığından bıktım artık saat 4 oldu hala eve gelmedi normalde de böyle gidince bu saatlerde geliyo bi yere gitsem arkasını unutuyor arkamda karım çocuğum var diye düşünmüyor geçen gün gorumceme gittim oturmak için ama kendisi gece 2 de gelip aldi bu ilk de degil dün akşam da tartıştık sen eş meş değilsin dedim o kadar yıldırdi ki beni ara babanı gelip alsın seni siktir git pazarteside gidip boşanıyoruz dedi bugün ne yapicak diye bekledim sonuç aynı 1,5 yaşında kızım var bosansam ona mı verirler bana mi verirler tek korkum bu bilen biri varsa yazsın lütfen