firstmama aslında kafayı yiyeceğim durum şu, var da diyemiyorlar net olarak, yok da diyemiyorlar. Tek taraflı olduğunu düşünüyoruz ama sağ olur genelde bizim sıkıntı solda, sağda daha az ama kompanse etmek için mi sağı öyle yapıyor çift taraflı mi bilmiyorum.
Tam 2 yaşında tekrar kontrolü var. Uzun mesafe gidemiyoruz, rampa gidemiyoruz, merdiven çıkamıyoruz, dümdüz zeminde kısa mesafe rahat ancak. 51 yaş da çok geç olmuş süreç çok yormustur teyzenizi 🥺 geçmiş olsun 💜