Ccyyln Naciyeylmz koca diyorum direkt 😂 bazen kanka da diyorum ama kanka aramızdaki bi espriden dolayı
ahram Aşkım çok sıradan oluyor ama ağzımız alışmış galiba hep aşkım diyoruz telefonum da ise dayanağım diye kayıtlı 😄
Betelgeuse_ Naciyeylmz ismiyle 😃 önceden aşkım derdim oğlum dogunca oğluma aşkım demeye başladım eşime şu an aşkım demek tuhaf geliyor 😂 baska bir şey hele hiç diyemem aşırı yapay ve tuhaf duruyor yani ben kendimi bı tuhaf hissediyorum
Karacahanim Aşkım diyorum dilime dolanmış oysa hoş gelmiyor kulağa. Oglum da 2 yasinda babasına Aşkım diyor ara sira 😅😅 Benim Aşkım o benim kocam diyorum “Hayir Menim kocam” diyor 🙈