gul1616  kızlar bu testi dün yaptım çok çok hafif bir çizgi vardı göz yanılmasıdır diyip attım çöpe bugün bakınca böyle gördüm var mıdır sizce ? En son adetim 30 Mayıs oldum 1,5 yıldır doğumdan beri adetlerim çok düzensiz bu ara aşırı akıntım var bi kaç gün önce de adet ağrısı gibi ağrım oldu
minikkus434 gul1616 kan testi verin benim yaptığım test de de silik çizgi vardı şuan 2 yaşında kızım var
Gizmokzilla gul1616 ilk yarım saatten sonra belirgenleşen çizgi kuruma çizgisidir. Tekrarlamanızı tavsiye ederim. Hatta garanti olması açısından direk kan verseniz daha iyi olur 🌺
Umaysmom78 gul1616 eşimin kuzenininde aynısı çıktı kan verdi beta 18 di 5 gün sonra tekrar test yaptı daha belirgindi testi kanda 132 çıktı tekrarlayın var gibi duruyor ama en iyi sonuç kanda belli olur
gul1616 minikkus434 kuruma çizgisi olabilir mi acaba ya ? Yarın tekrar test yapacağım aynı çıkarsa kan testi yaptıracağım
minikkus434 gul1616 ama ilk yaptığınızda zaten o çizgiyi görmüşsünüz göz yanılması sanmışsınız yarın takrar yapın ama en iyi sonucu kan testi verir bence
subrk gul1616 Adet düzensizliğin için doktora gitmedin mi.2 aydır olmuyorsun hiç normal değil.Bu kadar silik çizgiyle de gebe olduğunu öğrenen var ama sizin yumurtlama ne zaman belli değil.Bence direk doktora gidin.Bebek yoksa da adetinizi düzenlesin