gulaykr Sütüm azalmıştı bebişim emmiyordu mama başladım 1 aydır kendimde ilaç kullanıyordum bugun sütümü sağıp emzirmek istedim yapış yapış ve yoğun kıvamlıydı damlayarak değilde sünerek geliyor nedeni ne olabilir emzirmem bebeğime zarar verir mi?
ebrrr789 gulaykr yani ben sütümü dolaba koyunca öyle yağlı oluyordu böyle katı oluyordu üstü yoğurt gibi yağı üste çıkardı çok mu yağlı acaba sütünüz tadına bakın bir
ikiaslanannesi gulaykr evet o ilaç emzırırken kullanılıyor ama benim sutum de yapıs yapıs ve daha bebegın cok minik cok yeni dogum yapmıssın o katı süt olması gayet normal sen bebegını emzırmeye devam et bol bol emzır sutun azalmasın