dgltkn Kızlar 6 aylık bir kızım var anneme gidince ağlama krizine giriyor katıla katıla ağlıyor haftada 1 görüşüyorum kvdeyle de haftada bir orda öyle yapmıyor ama sadece annemde böyle yapıyor gündüz gittim anneme yarım saat durdum eve geldim akşam annem geldi yine aynı asla durmadı hep ağladı neden acaba ya çok üzülüyorum
melisalinaa dgltkn benimkide kv görünce çok ağlıyordu zamanla ağlamayı bıraktı ama hala da sevmiyor.. üzülme canım ama bebekler enerjileri tutmazsa sanırım böyle yapıyor yani benim kv ile aram kötüydü ve ilgisizdi bebeğime karşı ama anneniz ile bebeğin arası iyiyse düzelir insallah
beybitolat dgltkn olabilir ama onlae hissediyolar. Mesela hamileyken falan ona kırıldıysanız vs bebekler onu sevmiyor ama geçici bişeyde olabilir
Leno dgltkn ya bırakın enerji falan, en çok yabancilama dönemleri çok normal, yeğenim de ablamı gördüğünde öyle bir ağlardı ki morarirdi, bir yaşına gelince en çok ablamı sevmeye başladı. Siz sık sık görüşün