seymammm Gamzelikiz_34 🤣😍🥰 maşallah Allah yuvanızdan neşenizi sağlığınızı eksik etmesin inşallah. Bebeyi bile korkutmuşun 😅😅😅😅😅😅 kıyaamam yaaaaa dikat et kendine oku üfle. Estagfurullah zevkle dinledim
Gamzelikiz_34 seymammm Allah razı olsun balım cümlemizin Rabbım yuvamızı korusun yavrularımızı teşekkür ederim 😍🩷💞🫠🥰
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi yok balım İstanbul da yaşıyorum önceden oturdum eşim iş sebebi yüzünden🥰
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi yok balım şimdi İstanbul da oturuyorum 3sene felan oldu zaten İstanbul dogumluyum en son sen ankarıaydın neresinde oturuyorsun kuzum🥰
MutluPrensesAnnesi Gamzelikiz_34 Yani pek sayılmaz cadde üzerinde oturuyoruz bir yere çıkamıyorum o yüzden tek🫣
Gamzelikiz_34 MutluPrensesAnnesi işte doğru bal lokmam cadde üzeri olması ıyı degıl arada ben tatile geliyorum oraya senınlede bır gün buluşur cafede 😍🥰