Kızım eylülde 1 yaşında olacak ama görümcemler şehir dışında normalde eşimin diğer iki erkek kardeşi de öyle. O yüzden biz de erken kutlayalım diye düşündük. Akşam yemekten sonra yaparız. Evde süsleme vs yapacağım. Menü için fikir almak istiyorum 😚 görümcem ve kayınvalidem de büyük ihtimalle bir şey yapacaklar kayınvalidem daha önce börek yapmıştı kız kıza toplandığımızda yine börek yapmasını isteyebilirim. Görümceme de belki poğaça diyebilirim. Başka neler olabilir? Ben tatil dönüşü bir iki gün içinde yapacağım için temizliğimle anca yetişir destek almam lazım ve kolay şeyler olması lazım. Önerilerinize açığımm