tulaayyy Hanımlar başına gelen varmı nasıl geçirdiniz bildiğiniz ecel teri döküyorum tuvalete gittiğimde çok yanma ve ağrım var çok zor yapıyorum ağlayarak o da
mavipapatya1 tulaayyy merhaba geçmiş olsun, hala devam ediyor mu? Bir çözüm bulabildiniz mi birde kanama oluyor mu
nisaslan58 tulaayyy Geçmiş olsun öncelikle Doktora gitmeniz lazım daha fazla ilerlemeden Daha kötü olursunuz yoksa
mavipapatya1 birprensannesi1 kanama bi oluyor bi geçiyor çok şükür şuan yok 1 aydır falan iyi aslında tamamen afedersin dışkıya bağlı yani zorlanırsam oluyor kanama zorlanmazsam olmuyor lifli beslenmeye dikkat etmeye çalışıyorum şimdilik iyi çok şükür