Ya çok saçma olacak ama benim kız çok üşengeç. Tabağını kaldırmaz, bardağını koymaz mutfağa. Küçük öyle değil onunki leri bile alıyor götürüyor. Oda 3 yaşında. Yani disiplinli düzenli olsun böyle şeyler küçükken başlar diyorum, bi yandan kıyamıyorum. Ödül vs ile yapsam olacak gibi ama acaba bu yaş çocuklar genelde mi böyle 😄