Her gittiğimiz yerde parkta cafede avmde devamlı hareket halinde çok güzel konuştuğu ve laftan çok iyi anladığı halde asla dinlemiyor, yerinde durmuyor kavga dövüş her çıktığım yerden en basiti marketten bile pişman olarak dönüyorum. Hava alsın enerji atsın diye çıkarıyorum ama tükendim artık bu durumdan . Etraftan da sağlıklı boşver lafları geliyor ama yok asla laf dinlemiyor 2 dk bile sabit duramıyor. Bu durumda olan var mı düzelen var mı çok merak ediyorum yazın lütfen tükendim gerçekten