Ben 2 yaşından sonra yürüttüm 😂 hamileydim zaten kucağıma alamıyordum kilolu bide kızım mama sandalyesine zor bindirirdim oda zaten yürümek isterdi istediği yere gidicek ya 😊 şimdi kardeşi biniyo diye arada biniyo taşıyo arabası da civilden almıştık biz arkası yatan katlanınca kocaman kalan çift yönlü olanlar varya klasik ondan var bizde de 😃