Kendimi bildim bileli normal değilim hep anormalim çevrem beni sorumsuz dikkatsizlik umursamaz olarak görüyordu ama öyle değildim dehbyi araştırdım ve tüm belirtiler bende var bence babamda ve kız kardeşimde de var ve artık yoruldum destek almak beynimi bir nebze olsun rahatlatmak ve artık bir şeylere odaklanmak istiyorum bebeğime bile bazen bakarken odaklanma sorunu yaşıyorum