metemom_ yorumları okudum kullanlar pek memun değil o yüzden almadım şuan kiracı olduğum için evim 1+1 bebeğim odamizda uyuyor yaz başı kiramiz biter inşAllah Kendi evimize tasinirsak gerek kalmaz diye düşünüyorum o zamana kadar 1 buçuk yaşında olacak Rabbim nasip ederse yazdığım da oda ayrımı düşündüm sonra baktım bebeğim benden kopmuyor kalsın dedim