Miraay kaç mg kullanıyorsun? İlk kez kullanıyorsan kırarak yarım yarım başlasaydın keşke. Bi hafta sonra arttırırdın. Önceki postlarını görmemişim. Bu ilaç grubundan hangisini kullanırsan kullan önce hafif dozla başlanır sonra yükseltilir. Eğer düşük doz bile ağır geldiyse kırmanı tavsiye ederim. İç organların dahi yanıyor gibi hissetmen elinin ayağının batması acıması gibi etkiler görüyorsan bir hafta yarım şekilde iç, sonra tam kullanmaya devam et.