biricik9 Hanabii şampuan olarak evet uygundur bende onu kullanacam elimdeki şampuan bittikten sonra kremi var mı bilmiyorum ama biz Bioderma kullanıyorum aşırı memnunum tavsiye ederim bebeğim çok rahatlıyor onunla bizde 500 ml lik şişeye 1500 TL verdik ama değiyor aşırı iyi bir krem hem balm özellikli olduğu için uzun süre dayanır baya kullanırsınız Mustella parfüm içerdiği için fazla tavsiye edilmiyor
Nacafa Hanabii sivenoyu en son 300 ml 300 TL’ye almıştım bence çokta uygun değil mustele kullandığım zaman oğlumun saçların bir pompa sıkmam yetiyordu ama siveno köpük formda olduğu için üç pompa kullanmak zorunda kalıyorum
Hanabii Nacafa evet baktım da 325 ml 300 tl. Mustela 500 ml 570 tl olan site var. Hemen hemen aynıya denk geliyor aslında.
biricik9 Hanabii anladım halbuki doktorlar bebek egzaması en geç 2 yaşında geçer sizin 3 ay kalmış değişen hiçbir olmadı mı ve ne zaman çıktı sizde
Hanabii biricik9 bebek egzaması değil yani gerçi atopik detmatitle aynı anlama mı geliyor bilmiyorum ama. Doğduğunda sadece yanaklarında vardı ilerleyen süreçte sanırım 5-6 aylık falandı sırtında kollarında ve bacaklarında da başladı
biricik9 Hanabii evet apotik cild egzmaa nerdeyse aynı şey kuruluk kaşıntı vs bebeklikten geliyorsa sorun yok 2 yaşından sonra geçiyor sırtına ve kollarına mi attı baştan önlem alınmadı mi acaba ben önlem hemen aldım MaşAllah daha vücuduna yayılmadi sadece yanaklarda var
amphetaminne iremakdm merhaba beniö de bebeğimin cildi kuruyup alerji olmuştu doktorumuz kesinlikle dalin ve bebek yağları kullanmayın demişti. Biodermanın atoderm kremini her banyodan sonra vücuduna sürüyoruz. Banyoda da biodermanın abcderma bebek şampuanını kullanıyoruz cildi düzeldi
alavya iremakdm benim bebegimin de atopik cilde sahipmis bu sebeple mustella stelatopia serisini önerdi çok memnunuz
melipol iremakdm Genelde doktorlar Mustela öneriyorlar. Ben Almanya’dan aldım Büchen kullanıyorum. Hipp öneriye göre aldım denedim bir sorun olmadı. Ayrıca Biobaby markasını da deneyebilirsiniz.
novellaa Şampuan, losyon, pişik kremi vs hep Sebamed kullandım. Birkaç doktora sorarak kullanmaya başladım. 4. Ayımızdayız herhangi bir alerji veya olumsuz bir şey yapmadı. Memnunum.